PowerBock.eu - o skákacích botách víme všechno - Poweriser, UpWing, 7LeagueBoot, Sky Runner. Jsme největší server o skákacích botách v Evropě.

Česky English


Poslat heslo | Registrace

Vítejte na nějvětším serveru o skákacích botách v Evropě

Powerbock.eu je nový portál zabývající se sdružením zájemců o skákací boty. Naším cílem je poskytnout co největší množství informací a vybudovat komunitu se stejným zájmem. Powerbock neboli skákání na skákacích botách je nový revoluční městský sport, který se neustále rozrůstá o nové skokany a týmy po celém světě.

  • Úvod
  • týmy
  • skokani
  • diskuze
  • triky
  • video
  • foto
  • blog
  • soutěže
  • kalendář
  • odkazy
  • pro firmy
  • 0
  • DETAIL SKOKANA

    Kamila Ženčáková Kopecká

    komentáře 38x zobrazeno 1272x

    OBECNÉ INFORMACE

    Jméno:Kamila
    Příjmení:Ženčáková Kopecká
    Pohlaví:Žena
    Přezdívka:camci
    Narozen:23.05.1984

    KONTAKTNÍ INFORMACE

    Stát:Czech Republic
    Kraj:
    Město:Ostrava

    URL:www.7move.cz
    ICQ:200261158

    PROFIL SKOKANA

    Skáču od:2007
    Boty:7LeagueBoot
    Týmy:7league Team
    Týmy:7th Move

    PÁR SLOV O MĚ

    Vždycky jsem si myslela, že já se nikdy vdávat nebudu, a pak si do mého života přihopskal Chossse na skákačkách a to se prostě nedalo odmítnout, svatba na skákacích botách.....konečně jsem byla v něčem první. A možná jsem i první češka, která na nich skočila salto. Život je hold plný skoků a salt a proto mě to tak baví.... :)

    Kamila Ženčáková Kopecká

    MOJE FOTO

    VAŠE KOMENTÁŘE

    30/04/2010 - 07:20

    Díky za povzbuzení pro Domču. Asi víte, že jsem teď řešil s Chossém pružiny a kopyta které už má na železe. Byl tak hodný, že mi v pondělí zašle zásilku a uvidíme. Říkám mu, že je to stejně jenom na něm a trénovat se dá i přesto, byť je na hranici pružnosti bot. Jak říká Chossé a Ondra, pro děti ještě není počítáno s rozlišením výkonnosti. Domča váží pouhých 26 kg, takže jakoby podle váhy , ještě není ani dorostlý do těchto botek. Ale minulou neděli na společné akci v Pardubicích, dělal stoj na hlavě i s botama a mělo to velice pěkný efekt. Viz: http://bockujem.rajce.idnes.cz/Trenink_na_Cicaku_-_Pardubice_25.04.2010/ Takže možností má stále dost a já se budu snažit ty občasné splíny odbourávat. Jak Jste psala, je jen škoda, že nejsme blíže k Vám, efekt by se znásobil. Ještě jednou díky Vám i Chooosému.

    napsal: Jan Mach

    Dominik Mach

    20/04/2010 - 09:35

    Ahoj Kamčo tendle tejden sem celej u tatky tak budu hodně makat to co jsi mi tam napsala třeba provaz nebo hvězdu.Potěšilo mě že bys mě vzala do týmu gimnastyky.Mě se líbili závody v Brně a budu trénovat na další. ´Hvězdu budu zkoušet určitě, už jsme o ní s tatkou taky mluvili.A líbili se ti závody?Byla jsi dobrá.

    napsal: Dominik Mach

    Dominik Mach

    11/02/2010 - 09:16

    Potkáme já trénuji a těším se!!! Dominik

    napsal: Dominik Mach

    Dominik Mach

    01/02/2010 - 17:53

    Moc moc děkuji za medaily. Hodně si toho vážím i když doma ve Vaší kolekci bude chybět. Dominik

    napsal: Dominik Mach

    Kamila Ženčáková Kopecká

    23/11/2009 - 17:39

    Tak takové téma tady opravdu řešit nehodlám. Byla bych ráda, kdybychom tady řešili především skákání a né ženské potíže, velikost poprsí, či solventnost zaměstnání :)

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    Jiří Prokop

    23/11/2009 - 01:01

    :D doopravdy me zacina bavit cist profily tzv "proflaknutych" lidi :D :D, zajimalo by me, kdy zde prijde dotaz na menstruaci nebo problemy okolo delozniho cipku...

    napsal: Jiří Prokop

    Henry Holloway

    19/10/2009 - 13:13

    Hope to see you soon !!!
    I will be in Paris this weekend !

    napsal: Henry Holloway

    23/06/2009 - 11:46

    Challenge cup v Praze jsme si s kamčou dost užili a mylsim, že PETŘE A LENKO k tomu nepotřebujeme velká prsa a řešit kde kupovat podprsenku. Myslim, že tý závisti už stačilo a prosím...pište sem jen názory, poznatky a dotazy ohledně bot.

    napsal: katka

    Josef Ženčák

    21/06/2009 - 19:08

    Gratuluji k 1. místu na 100m a 2. na 400m běhu na Challenge cupu v Praze. Škoda jen, že se neskákala ženská laťka, mohla si mít další medaili.

    napsal: Josef Ženčák

    Kamila Ženčáková Kopecká

    17/06/2009 - 12:30

    Petr: Koukám, že jsi "znalec" :-) Ale když už se ptáš, je celkem jedno, kde se rozhodnu si podprsenku koupit, protože mou velikost mají všude, takže opravdu problém nemám, takže klidně i vietnamci a levné obchody, nerada platím přemrštěné ceny pouze za značku... ;-) Ještě nějaký dotaz třeba ohledně skákacích bot, když už jsme na webu, který je k tomu určen... ?!

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    Kamila Ženčáková Kopecká

    17/06/2009 - 12:20

    Ivča: A pokud jsi z Ovy, tak jukni na stránky www.skakaciboty.cz a tam najdeš kontakty na nas a můžeš si to zkusit u nás, chodíme trénovat na Landek do lanového centra.

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    17/06/2009 - 10:57

    Petr: Jste chudák skrývající se za anonymitou.
    Ivča: Pokud jste z Ústeckého kraje, můžete mi napsat na info@skakej.eu a určitě se domluvíme.

    napsal: Sáva Arabadžiev

    17/06/2009 - 10:07

    Ahoj, jak jste se dostali ke skacim botam? Ja bych je taky chtela zkusit, ale nevim jak zacit.

    napsal: Ivca

    17/06/2009 - 10:05

    dvojky? to je snad vysmech, podprsenku kupujes u vietnamcu nebo v levnych obchodech

    napsal: Petr

    Kamila Ženčáková Kopecká

    15/06/2009 - 20:55

    Lence: Netuším, o co ti tady doopravdy jde, ale zatím jsem nabyla dojmu, že kritizovat můžeš pouze ty a nedej bože, že si někdo dovolí nesouhlasit. Nevšimla jsem si, že bychom zde řešili druh zaměstnání. Ale když jsme u toho, na práci realitní makléřky jsem pyšná, navíc mě baví a nemyslím si, že kvalitní makléř je člověk, kterého nikde jinde nechtěli, právě naopak. Ale tomuhle evidentně taky nerozumíš. Tak hodně štěstí v tvé "skvělé" práci, ať tě i nadále baví břišní tanec a pozdravuj přítele. A co se týče tvých velkých prsou.... mně by to asi vadilo při sportu, tak jsem rádá, že mám hezké, pevné a kulaté dvojky :-)

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    15/06/2009 - 14:56

    Tak jste se nám tu pochválila, přidala pár zcela OT příspěvků bez zkušeností s danou problematikou a to by snad mohlo stačit, nemyslíte? :)

    napsal: Sáva Arabadžiev

    15/06/2009 - 09:07

    pro Sáva: ja vim moc dobre o cem mluvim, protoze jsem vystudovala sportovni medicinu a nejsem anorekticka

    napsal: Lenka

    15/06/2009 - 09:06

    komplex si opravdu nelecim, ani nemam proc, mam super postavu-vetsi prsa, s kterymi spis muzi byli spokojeni a ne naopak, muj pritel neni nastesti cech apod., takze se umi i chovat. A mam hodne solidni zamestnani (takze nejsem realitni makler-protoze to delaji lide, ktere nechcou nikde jinde).

    napsal: Lenka

    Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 18:43

    Je málo mužů, kterým se líbí vychrtlé holky. Pohybuji se především mezi klukama a vím, že převážně mají rádi holky krev a mlíko, ale ne máslo. Pořádné tvary, ale především pevné. A o velkých prsou mnoho mužů jenom mluví, ale doma takové nikdo nemá a ani nechce. Co se týče mé postavy, ikdybych nesportovala, prsa větší mít nebudu, komu totiž není dáno, tomu hold není dáno ;-))))

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 18:05

    Kamča má hezkou postavu....holčičí a z Lenky jde trochu cítit závist. Holky vrthněte se na sport a chytejte dělohu :-) Tahle diskuze je fakt zábavná.

    napsal: Katka

    11/06/2009 - 17:06

    Daniel: Ty seš prostě klasik :D
    Lenka: Neberte si to nijak osobně, nicméně z Vašich komentářů nabývám dojmu, že si zde léčíte nějaký komplex. Jak jste sama řekla, se skákacími botami máte oproti nám všem takměř nulové zkušenosti, jakmile budete tento sport provozovat alespoň z poloviny tak dlouho, jako třeba Kamila, pak nám povídejte o své posunuté děloze, ale do té doby přinejmenším nemluvte o věcech, kterým nerozumíte a viděla je sotva z rychle projíždějícího vlaku. Ohledně vkusu mužů ve Vašem okolí - proti gustu žádný dišputát, ale anorexie už vyšla z módy ;)

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Daniel Fajmon

    11/06/2009 - 16:51

    No je pravda, že přetížení při skákání je větší, než při běhání a tancování...
    Proto bych navrhoval ženám kompenzaci posunutí dělohy občasným provozováním bungee jumpingu (samozřejmě hlavou dolů)
    Hlavně to nepřehnat, aby nedošlo k posunutí příliž blízko ke krku ;-)

    napsal: Daniel Fajmon

    11/06/2009 - 16:35

    ano, nektere brisni tanecnice jsou opravdu obrostle, ale ty vetsinou nedelaji tento sport kvuli hubnuti, ale kvuli svemu zdravi. Ja skakaci boty urcite nezavrhuji. Ale nevim, kteremu chlappovi se libi zenska bez poprsi (pripadne svalnatym necim) a s velkym zadkem? Tem, co znam ja asi ne.

    napsal: Lenka

    Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 15:13

    Co taková trampolína, taky uvolňuje orgány a působí negativně na klouby?

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 15:12

    Děkuji mnohokrát za kompliment, ještě se začnu červenat :) Ať je to všechno jak chce, tak jde o to, že kdo skákat chce, ten skákat bude, koho to baví, ten nebude nic řešit, a kdo má neustále nějaké pochybnosti, nebo ho tento sport nezaujal, tak ho bude stále kritizovat a hledat na něm mouchy. Každý má rád něco jiného a to je v pořádku, horší je, když někdo něco pořádně nezná, nemá nic ověřeno, jen si něco domýšlí a vynáší závěry.

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    Radek Wožniak

    11/06/2009 - 13:01

    Ja osobne si myslim, ze ma Kamila nadhernou postavu. A kdyz vidim nektere brisni tanecnice (resp. orientalni tanecnice), ktere jsou obtekle rosolem s pomerancem na stehnech, tak si rikam, ze musi mit hodne velkou sebeduveru, kdyz vystupuji na verejnosti. Kamco, nemusis se za svou postavu opravdu stydet. Kdyz se nekdo podiva na zadni okno meho auta, kde je tva fotka v reklame, tak se chlapi ptaji, kde by Te mohli potkat.

    napsal: Radek Wožniak

    11/06/2009 - 12:36

    Když to vadí děloze tak to asi vadí i ostatním orgánům...nejen jí....a co takhle posilování pánevního dna? Si myslim, že to zas tak strašný průser není...to by jsme pak museli jen sedět doma na zadku a vůbec nic nedělat. Jinak co se týká kloubů....můžu jen doporučit.jsem po plastice vazu na koleni a je to pro mě lepší než normální běh nebo chůze díky odpružení.

    napsal: Katka

    Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 11:37

    Trénovala jsem 5x týdně 4 hodiny denně a sobota neděle jsem měla soutěže. Problémy se zády a koleny se projevily až když jsem přestala a potvrdil mi to i lékař, že mi tanec zdeformoval záda, už jen díky neustálemu pohybu na podpadcích. Ale dost o tanci, řešíme tady skákací boty. Každý sport má pro a proti. Sportuji ráda a už od malinka a myslím si, že má postava je opravdu dost ženská, alespoň dle mého manžela a kamarádů. Líbí se mi, když je postava vysportovaná, klidně, ať je žena více obalená, ale pevná, ne zdechlá a ještě navíc jako rosol. Je to o postoji.Skákací boty mi nádhertné zpevňují zádové svalstvo, aniž bych se na to zaměřovala a to je super. Každý sport je pro organismus zatěžující, pokud se mu začnete věnovat na profesionální úrovni, nicméně znám sporty, které jsou daleko drastičtější k tělu a při tom vypadají dost nevinně. A s tou dělohou, jestli jí uvolněnou mám, tak kdo ví, při čem se mi uvolnila. To bychom mi ženské musely sedět doma na prdeli, skákat tak maximálně kolem plotny, dětí a manžela a rodit jako na běžícím páse, ale to už jsme ve středověku. ;-))))

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    11/06/2009 - 09:45

    Ahoj, ja jsem taky zkousela skakaci boty a nezdalo se mi to moc zdravotne vhodne, ja se venuji brisnimu tanci a jen diky nemu jsem si opravdu upevnila vnitrni organy. Pred lety jsem take zavodne tancila a nezda se mi, ze by byl tanec horsi nez skakaci boty, spis naopak,ale nevim jak casto trenovala Kamila, ja nekdy i 5x tydenne, kdyz jsem se pripravovala na souteze a tancila jsem 15 let. A spadlou delohu poznate az pri porodu, nedky to nerozpozna ani gynekolog. Ale kdyz nekoho bavi skakaci boty , tak proc ne, je to porad lepsi nez sedet doma na prdeli, akorat se mi nelibi jak se timto sportem formuje postava u zen (protoze uz moc zensky nepusobi).

    napsal: Lenka

    Kamila Ženčáková Kopecká

    10/06/2009 - 13:19

    Tak abych se tedy také vložila do debaty, nejsem si vědoma toho, že bych měla uvolněnou dělohu či jiný orgán, ani můj gynekolog mi nic podobného nenaznačil, necméně, se ho při nejbližší příležitosti zeptám a dám vám vědět. :))) Co se týče namáhání kloubů, je lékařsky dokázáno, že skákací boty klouby namáhají minimálně, především méně, než normální běh. Sama jsem závodně tančila a provozovala hromadu dalších sportů a musím říci, že záda a klouby jsem si zničila už dávno při nich. Při powerbockingu žádný problém nemám. Naopak mám nejlépe vytrénované tělo v životě. Bylo mi doporučeno, abych celý život záda posilovala, abych v těhotenství tolik netrpěla, jelikož je mám z tancování s prominutím v prdeli. A jediné, co by mi snad mohlo namáhat ženské orgány jsou triky typu roznožek a šňůr, ale to už je gymnastika a zase jiný sport :)))

    napsal: Kamila Ženčáková Kopecká

    10/06/2009 - 11:06

    Zdá se mi, že se skákacími botami nemáte zkušenosti, souhlasím s Pepou. Pružina redukuje dopady, dochází tak k mnohem menším nárazům než při běhu bez bot.

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Josef Beneš

    10/06/2009 - 09:59

    Asi zbývá nejdůležitejší otázka...
    Kamilo máš uvolněnou dělohu nebo nějaký orgán:)?

    napsal: Josef Beneš

    Josef Beneš

    10/06/2009 - 09:59

    Podstat powerbockingu je vlastně běhánía skákání...Při aerobiku a behání dopádáš tvrdě na zem a nárazi a otřeci jsou vlastně horší...Když máš při tomdle skákací boty všechno vlastně odpružíš a nárazy jsou mnohem měkkčí. Alspoň si to myslím a podle zkušeností jelikož jsem běhal a dělal plno sportů a boleli mě záda a klouby...teď to všechno dělám se skákacíma botama a příjde mi že to není tak namahavé. Nemůžu to tvrdit ovšem o vnitřních orgánech ty necejtím:) Ty máš skákací boty?

    napsal: Josef Beneš

    10/06/2009 - 09:48

    Pro zeny urcite ano (co se tyka aerobicu ), pri behani si odrovnavas nohy. Ja jsem aktivni cyklista, presto dokazu priznat, ze i pri tomto sportu si nicim zadove svalstvo a ochabuje mi bricho, proto je nejlepsi pridat jeste nejake jiny sport, pri kterem vse zpevnite. Ale i tak zenam nedoporuzuji powerbocking.

    napsal: Mirek

    Josef Beneš

    10/06/2009 - 09:23

    Míro: Takže je to třeba horší než obyčejný běhání bez skákacích boty? A horší než aerobik?

    napsal: Josef Beneš

    10/06/2009 - 07:43

    S vyrokem Sava nesouhlasim, protoze jako aktivni sportovec a lekar vim, ze tento sport opravdu nema pozitivni vliv na lidsky organismus - hlacne klouby a samozrejme ma Jana pravdu, zenska deloha poskakovanim posouva dolu , plati to i u sportu jako je napr. aerobic, a tohle je mnohem horsi. Zeny maji potom delohu jako by byly uz po nekolika porodech. a to neni zrovan moc dobre.

    napsal: Mirek

    09/06/2009 - 14:32

    S tím bych si dovolil nesouhlasit. Všechny dosavadní studie ukazují pouze na kladné účinky na lidský organismus, a to nejen tím, že posiluje jak kosterní svalstvo, tak i uchycení orgánů a ulevuje běžně namáhaným místům. Záleží také na tom, jak boty využíváte, nicméně troufnu si tvrdit, že powerbocking je v tomto směru jeden z mála sportů, který oproti gymnastice apod nenechává další následky.

    napsal: Sáva Arabadžiev

    09/06/2009 - 13:14

    To asi neni pro zeny moc vhodny sport, protoze asi dost povoluje delohu.

    napsal: Jana

    VLOŽIT KOMENTÁŘ




    Michael Anderka

    Michael Anderka

    Město: Hlučín
    Tým:
    Boty: 7LeagueBoot

    Tereza Šírová

    Tereza Šírová

    Město: Rokytnice nad jizerou
    Tým:
    Boty: Jiné

    Eva Horňáková

    Eva Horňáková

    Město: České Budějovice
    Tým:
    Boty: Jiné

    Ostatní skokani

    ANKETNí OTáZKA

    Co rozhoduje o tom jestli návštívíte závod, setkání, atd...

    Datum konání
     

    (11)

    další...
     

    (1)

    Celkem hlasujících: 44

    reklamaChcete zde mít svou reklamu?

    hodinky, peníze, půjčka, spoření, dovolená, prázdniny, řecko, španělsko, itálie, usa, chorvatsko, kréta kypr