PowerBock.eu - o skákacích botách víme všechno - Poweriser, UpWing, 7LeagueBoot, Sky Runner. Jsme největší server o skákacích botách v Evropě.

Česky English


Poslat heslo | Registrace

Vítejte na nějvětším serveru o skákacích botách v Evropě

Powerbock.eu je nový portál zabývající se sdružením zájemců o skákací boty. Naším cílem je poskytnout co největší množství informací a vybudovat komunitu se stejným zájmem. Powerbock neboli skákání na skákacích botách je nový revoluční městský sport, který se neustále rozrůstá o nové skokany a týmy po celém světě.

  • Úvod
  • týmy
  • skokani
  • diskuze
  • triky
  • video
  • foto
  • blog
  • soutěže
  • kalendář
  • odkazy
  • pro firmy
  • 0
  • DETAIL SKOKANA

    Josef Beneš

    komentáře 39x zobrazeno 1326x

    OBECNÉ INFORMACE

    Jméno:Josef
    Příjmení:Beneš
    Pohlaví:Muž
    Přezdívka:BigJoey
    Narozen:25.11.1985

    KONTAKTNÍ INFORMACE

    Stát:Czech Republic
    Kraj:
    Město:Hrob

    URL:www.bounceclan.cz
    ICQ:210 744 661

    PROFIL SKOKANA

    Skáču od:2007
    Boty:Poweriser
    Týmy:Bounce Clan

    PÁR SLOV O MĚ

    Skáču pořád a skáču rád

    Josef Beneš

    VAŠE KOMENTÁŘE

    Dominik Mach

    01/02/2010 - 20:04

    Těčím se na ambreu

    napsal: Dominik Mach

    23/12/2009 - 04:37

    tak to sorry, jen jsem se ptal, napíšu to znova, bohužel ICQ už nepoužívám, co jsem instaloval nové widle7 tak se mě ICQ nechtělo tahat a inst. teď už radši používám facebook, tam zprávu přečtu stoprocentně.

    napsal: jaan

    Josef Beneš

    22/12/2009 - 13:46

    protože si ho špatně vložil a nefungoval by, lidé by nemohli reagovat. Psal jsem ti vzkaz na ICQ,které máš udané v profilu,ale nedostal jsem už odpověď...

    napsal: Josef Beneš

    Jan Lysák

    22/12/2009 - 12:53

    proč zde ještě není článek který jsem psal už před pár dny?

    napsal: Jan Lysák

    Henry Holloway

    19/10/2009 - 13:12

    See you in Paris this weekend !!!

    napsal: Henry Holloway

    27/07/2009 - 14:53

    Já mám extrémně křivé nohy - od kolene dolů mám holeň, jak luk a když mám botky jakékoli boty na střed tak se ani nerozejdu. Jde o to, že při správně seřízené botě a protectoru nesmíte mít při došlapu pocit, že vám protector tlačí nohu ven nebo dovnitř.

    napsal: Josef Ženčák

    Robert Koutský

    03/07/2009 - 14:04

    Ok,díky moc za radu,v tom by mohl být problém,teď jsem kopýtka zkoumal a mám je obě dost viditelně opotřebované na vnější straně bot,na levé na železo a na pravé k tomu taky moc nechybí.Ani mě nenapadlo,že by to mohlo být tak vychýlené.Teď si na to už dám větší pozor.Robert

    napsal: Robert Koutský

    Daniel Fajmon

    03/07/2009 - 12:31

    Seřízením jsem myslel to, že povolíš všechny 4 šroubky držící cuff tak, aby se dal volně vytášte doprava i doleva (botky máš v sedě obutý a zapnutý) Pak musíš najít ideální polohu vázání jeho vykrucováním dostran tak dlouho, dokud po jeho opětovném dotažení nebude osa botky směřovat přímo dolů.
    Když se pak postavíš na botky, nesmíš mít vytočenou nohu do X, nebo do O.
    Popros třeba i někoho aby se na tebe podíval zezadu když chodíš.

    Seřízení je občas otrava a několik krát to celý povolíš a utáhneš, ale zato máš pak botky nastavené na míru pro sebe...
    Hodně štěstí ;-)

    napsal: Daniel Fajmon

    Robert Koutský

    03/07/2009 - 10:02

    Tak fajn,další vyloučená možnost,možná se k tomu i dostaneme :-)

    napsal: Robert Koutský

    Radek Wožniak

    03/07/2009 - 09:54

    A ve váze to určitě není. Jsem taky v tvé kategorii. Vážím 96kg a botky drží. ;-)

    napsal: Radek Wožniak

    Robert Koutský

    02/07/2009 - 23:11

    No připadá mě to logické a asi na tom něco bude.pravé mám taky jeté,ale s levým asi končím a budu muset měnit.A co teď s tím,moc tomu co píšete k tomu seřízení nerozumím a to jsem strojař.Ale jinak je fakt,že jsem se musel trošku v powerech vrtat,hlavně dobře zafixovat všechny šroubky a trošku v nastavení mezi levou a pravou botkou

    napsal: Robert Koutský

    02/07/2009 - 22:19

    No jestli jen jedno kopyto, tak bych to odhadoval na spatne nastaveny CalfCuff. Nemam s tim takove zkusenosti, ale kdyz jsem ho mel ted na nohach, tak jsem na jedne noze mel osu kolmo k zemi a na druhe noze jsem to proste nesesteloval, tak jsem to sundal, bo se to fakt nedalo. Myslim si, ze jestli to mas take tak, tak prave pri behani venku to dela tuten efekt, kdyz dopadas na jednu nohu jinak. Ale to je jen muj nazor, zkusenosti s Powerama nemam tak velke. Pochybuju, ze by boticky meli tak malou vydrz. Kdyz jsem mluvil s Pepou, tak rikal, ze se opotrebovavaji casto, ale tohle je opravdu hodne brzy. Navic kdyz si vezmu Tvoje a Pepovo skakani, tak by Tobe meli vydrzet mnohem dele. Pepa se svym teamem skace preci jen casteji nez kdokoliv z nas.

    napsal: Citron

    Robert Koutský

    02/07/2009 - 21:51

    Hoši,hoši,já jsem jen chtěl rozšířit můj dotaz a zjistit,čím by mohlo být,že mám kopýtko na výměnu.Nechci tady rozpoutat hádky zda jsou lepší powery nebo sedmičky,ale získat radu zda je chyba ve mě a asi bude,i když zakopávání jsem zažil,jen asi třikrát.Spíš bych se přikláněl k tomu názoru s nastavením,nebo že by má váha? 98kg :-))) Každopádně,dnes jsem troškuzaskákal a levé kopýtko mám na železo opotřebené

    napsal: Robert Koutský

    02/07/2009 - 21:05

    Ale právě naopak :) Ty to myslíš smrtelně vážně, nekompromisně. Vzpomínám si na dlouhé diskuse s tebou, kdy si mě přesvědčoval, že nic lepšího neexistuje :) Ale to je fuk, vyřešíme to rozumě, co říkáš?

    Já nebudu vnucovat své názory tobě, ty zas mě. Každý si budeme myslet to svoje, a nebudeme tím kazit den lidem, co sem chodí dozvědět se zajímavé informace o tomto skvělém sportu - a právě tomu bychom se měli věnovat více, rozvoji sportu. Uznávám, byla chyba i na mé straně. Tímto bych to rád ukončil

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Josef Beneš

    02/07/2009 - 21:00

    To už jsem psal dávno i já, akorát ode mě se ti to nelíbí...

    napsal: Josef Beneš

    Josef Beneš

    02/07/2009 - 20:58

    A jéje zas někdo nepochopil...Všimni si taky mimiky obličeje a změny tónu hlasu...Nikomu jsem tam netlačil že jsou nejlepší.

    napsal: Josef Beneš

    02/07/2009 - 20:55

    Pravda, to může být způsobené zakopáváním apod. Máš pravdu - to je pro mě kvalitní argument :)

    napsal: Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 20:52

    Daniel: souhlasím s tebou. Jen mě zaráží právě to, že původní příspěvek byl od začátečníka, který určitě žádné složité triky nedělá.

    Ale to je fuk, zase se to zvrtne ve flame. A to návštěvníkům moc nepomůže :)

    Ale ano, "powery jsou nejlepší" :) http://www.stream.cz/video/260928-ja

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Josef Beneš

    02/07/2009 - 20:42

    Konečně někdo kdo to pochopil...Netvrdil jsem že poweriser jsou nejlepší jen že opotřebení je individuelní a záleží na mnoha faktorech

    napsal: Josef Beneš

    Daniel Fajmon

    02/07/2009 - 20:34

    Zdravím!
    Jestli mohu přispět svou troškou do mlýna, tak podle mého názoru kromě zmíněného povrchu záleží taky na tom, co na botkách kdo provádí. Skákáním nahoru- dolu neopotřebuju patky tak, jako když budu hodně šoupat nohama a zakopávat, nebo skákat triky s triky s rotací.
    Co se týče debaty Poweriser/7league, setkal jsem se s oběma extrémy. Známý si po 10 dnech skákání na 7L musel koupit nové kopýtko, protože se dostal na kov. Já sám teď taky musel na Poweriserech měnit patku bot, které mám teprve od Silvestra (v zimě jsem skákal jenom v tělocvičně)
    Holt když má někdo smlůvu, rozřízne si patičku a pak už to jde ráz naráz. Ani nemusíte butku celou prošoupat...
    Jinak konkrétně u Poweriserů si dejte pozor na správné seřízení calf-cuffu, aby botička dopadala kolmo na zem. (jinak se patka opotřebuje rychleji na jedné straně.

    napsal: Daniel Fajmon

    Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 19:57

    No nic, bude určitě lepší pro místní "blaho", abych zde nadále nekomentoval :) Poroučím se

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 19:56

    To je reakce na CC, ale to jsi určitě pochopil :)

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 19:55

    Máš s tím nějaký problém? Co to s tím má společného? To, že nebyl schopný mi ho nikdo od Poweriseru do té doby kvalitně nastavit, je chyba čistě lidí od tebe, nebýt Katky, nemám jej do dnes. Ty jsi chudák :)

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Josef Beneš

    02/07/2009 - 19:55

    Sáva...Nechápeš co tím myslím. Jde mi o to že nám botky vydrží měsíce a to skáčem všude v týdnu a celý víkendy. Máme naskákaný hodiny. A botky v pohodě a pak někdo skáče 2 měsíce a má je prodřený...

    napsal: Josef Beneš

    Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 19:50

    Nevím o čem tu mluvíš, Robert řekl přesně: "jsem začátečník", takže tvůj příspěvek je zcela OT. Ale vůbec nechápu, proč ty reaguješ na to, jak já skáču? To je myslím čistě moje věc a přinejmenším mě překvapuje něco podobného od tebe - někdy mi ty tvoje backy musíš ukázat :) Jednoduše s konkurenčními botami máš nulové zkušenosti, musíš tedy pochopit, že zákonitě "to tvoje" nemusí mít vždy tu nejdelší trvanlivost a životnost, ačkoliv jsi o tom bezpochyby z hloubi duše přesvědčen.

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Josef Beneš

    02/07/2009 - 19:29

    Sáva: Tvoje hodiny tréninků se neprojevujou na patkách, ale ani na tricích...

    napsal: Josef Beneš

    Sáva Arabadžiev

    02/07/2009 - 19:17

    Svoje boty mám už skoro 9 měsíců s tím, že chodím pravidelně skákat a povrch si nevybírám. Často jsme chodili několikrát týdně trénovat na asfalt, štěrk, zámkovou dlažbu, hrubé kamení, do parku, do tělocvičny. Za tu dobu jsem si patky neměnil, zde posílám aktuální foto stavu:

    - http://i-extra.net/patka2.JPG
    - http://i-extra.net/patka.JPG

    Jestli chceš, napiš mi na icq: 409 991 194.

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Robert Koutský

    02/07/2009 - 17:33

    Tak jsem konečně někde zjistil,že nejsem sám s těma opotřebenýma botičkama,ale asi jsem na tom ještě hůř,protože powerisery mám od půlky května a už bych asi taky měl přemýšlet nad výměnou,protože levou už mám durch prasklou.Povrch si hodně vybírám i vzhledem k tomu,že jsem začátečník a to na to má možná taky vliv,blbá technika běhu,nevím,nebo náhoda.Chtěl jsem se na to zeptat už v Praze na akci někoho z Vás,ale zapoměl jsem.Robert

    napsal: Robert Koutský

    Josef Beneš

    30/05/2009 - 23:38

    Ještě se pak dohodnem na nějaký slevě...nebo bonusu...

    napsal: Josef Beneš

    Michal Miřejovský

    30/05/2009 - 20:05

    Zdarec,tak jsem už dal botky do kupy a super...jeste jednou diky za ten nahradní díl.

    napsal: Michal Miřejovský

    Michal Miřejovský

    24/05/2009 - 18:05

    Zdarec, zašleš mi teda prosimtě ten plastovej díl? Diky.

    napsal: Michal Miřejovský

    Michal Miřejovský

    21/05/2009 - 23:13

    JJ tak to by bylo skělé...Díky moc... Jinak jsem si tě už přidal na ICQ ,tak si mě pak dyštak aktualizuj... Jo a kdybys byl teda tak hodnej a zaslal mi to ,tak moje adresa je... Michal Miřejovský , Dolní Raškovice 24 , 53501 Přelouč... Ještě jednou díky

    napsal: Michal Miřejovský

    Josef Beneš

    21/05/2009 - 21:42

    Můžu ti poslat nový...Stojí to asi 20kč+poštovný....Ale rčitě je to zapotřebí...Kdžtak mi pa písni na ICQ.Poradím ti s montáží....

    napsal: Josef Beneš

    Michal Miřejovský

    21/05/2009 - 21:31

    No,zakoupil jsem si novej model 2009...Jo a ještě jsem si dnes všiml,že mi prasklo a odlítlo to plastové uložení u spodního kluzného ložiska...nevíš,zda je možné to někde samotný zakoupit a nebo jestli se to nedodává zároveň s nějakým jiným dílem??Díky...

    napsal: Michal Miřejovský

    Josef Beneš

    21/05/2009 - 20:56

    Zatím jsem nějak opotřebení neřešil, ale znám návody jak upravit patky a podobně,připravuju na to článek s návodem, ale dodělám hned jak mi bude líp:(

    napsal: Josef Beneš

    Josef Beneš

    21/05/2009 - 20:46

    Ahoj...Já skáču tak 5x týdně...A mám patky tak 4-6 měsíců, záleží co je za období...V zimě když skáčeš v tělocvičně patky vůbec neopotřebuješ to je jasný...Takže odpověď mě půl roku drží je jasný když na nich člověk sáčepřevážně v zimě a v tělocvičně...:) V létě je měním tak za 4 měsíce, a to skáču kombinaci tělocvična, asfalt a beton...Je jasný když lítáš po střepech rozřízneš si gumu a patka pak rchle popraská...A když budeš skákat na štěrku, což nedoporučuju. Skákat na něčem co se pod tebou hýbe a kluže není dobrý a navíc je jasný když skáčeš na šterku což jsou ostrý kamínky, stane se ti to samí a gumu rozřežeš. A jestli ne tak máš kouzelnou gumu a nech si jí patentovat:) Ty si kupoval starší boty nebo nový???

    napsal: Josef Beneš

    Michal Miřejovský

    21/05/2009 - 20:27

    No,ja jsem ze začátku hodně běhal...tak si myslim,že to mam od toho...jinak tak často jako ty nechodím skakat...když se zadaří tak maximalně 2x do týdne...jinak se mi sešlapaly zhruba po 2 měsících...

    napsal: Michal Miřejovský

    21/05/2009 - 20:20

    Jak často chodíš skákat? Já chodím 2x - 3x týdně na několik hodin asi půl roku (na 7leagueBoot) a jsou pořád jako nové (chodím na štěrk, hlínu, asfalt..). Za jakou dobu se sešlapaly tobě?

    napsal: Sáva Arabadžiev

    Michal Miřejovský

    21/05/2009 - 19:32

    Ahoj.Chtěl bych tě požádat o radu... Mám boty od Poweriser a strašně moc často se mi sešlapujou gumové botičky...chtěl jsem se tě zeptat,jakým způsobem to řešíš třeba ty? Jestli kupuješ nové? Nebo jesli jsi to zkoušel třeba nahradit nejakou jinou gumou?? Diky za info... Michal

    napsal: Michal Miřejovský

    VLOŽIT KOMENTÁŘ




    Josef Vyhnal

    Josef Vyhnal

    Město: Třeboň
    Tým:
    Boty: UpWing

    Adam Roh

    Adam Roh

    Město: Úsí nad Labem
    Tým:
    Boty: 7LeagueBoot

    Karel Zapletal

    Karel Zapletal

    Město: Kojetín
    Tým: SEN Team
    Boty: 7LeagueBoot

    Ostatní skokani

    ANKETNí OTáZKA

    Které město by jste upřednostňovali pro závody na skákacích botách?

    Praha
     

    (9)

    Plzeň
     

    (0)

    Brno
     

    (12)

    Ostrava
     

    (4)

    Jiné
     

    (5)

    Celkem hlasujících: 36

    reklamaChcete zde mít svou reklamu?

    hodinky, peníze, půjčka, spoření